...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 22. februar 2012

...smykk deg mere...




med julegave fra en god venninne
som har laget smykke av denne gamle 
playmobilsykkelen
til stor glede for mottakeren
...

dette har medført at
kreativiteten blomstrer
og at alt kan smykkes:
her med en lekehest 
og treperler funnet på nms gjenbruk
...



ja til flere kreative smykker i hverdagen!

3 kommentarer:

  1. Så fine smykker! Vi har masse Playmobil, men nå nok vente noen år før jeg får 'lov' til å bruke de som smykker.
    Fin dag til deg, Marianne.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Så stilige smykker!! Jeg er altfor lite flink til å bruke det selv... Moro når kreativiteten blomstrer!! Ha en superduper dag! KLEM.

    SvarSlett
  3. Elsker smykkene! :D

    SvarSlett

takk for dine ord!