...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 7. november 2011

...uhu uglene...





er like spent som meg
og de teller ned dagene
og håper på å bli flere
før lørdag
det spørs om de venter forgjeves
...

alle uhu uglene er sydd av 
tidligere spisebrikker
heklede underlagsbrikker
restestoffer
gamle knapper
og fylt til randen med 
putevatt

de er alle mer eller mindre utelukkende 
grønne av gjenbruk

ha en nydelig uke!

1 kommentar:

  1. Uhutroligt fine!! Jeg har selv fundet nogle rigtig fine hæklede brikker, så når jeg får tid til at starte et nyt kreaprojekt vil jeg lave en bamse med crazy-øjne ;-) Og tak for søde ord på bloggen, det er så hyggeligt!!

    SvarSlett

takk for dine ord!