...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 4. september 2011

...DIY hårbånd på 1-2-3...






og hva gjør man på en søndagskveld
etter en lang regnfull dag
og mangler et hårbånd?

finner en gammel genser
klipper
surrer rundt hodet
og voilà
DIY hårbånd på 1-2-3
...

akkurat i Prydelig stil

ha en god uke!!!

1 kommentar:

  1. Dette var jo en smart måte å gjøre nytte av klær man ikke bruker lengre! Jeg er storforbruker av hårbånd, i alle fall på badet *smil*

    Ha en finfin ukestart!
    Signe

    SvarSlett

takk for dine ord!