...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 30. august 2011

...pizzabaker...


utendørs sensommerlykke
med langbord i hagen
pizzasten på grillen
og hjemmebakt pizza
the italian way
...

med gjenbrukskjole
og gjenbruks forkle
og selvsnekra bord
og kongen av danmark sin nydelige tomatsaus
og tynne pizzabunner med
mormors gamle kjevle
og broremann med forkle på 

bedre kan det nesten ikke bli
...


2 kommentarer:

  1. Det så skikkelig koselig ut:-)

    Italiensk pizza er godt!

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg. Tusen takk for så fine ord inne hos meg. Det varmer og gleder. Og du, pizza ute så bare såå herlig ut! Kan tenke meg at det smakte!

    Elsker stilen din, herlige bilder i bloggen din. :)

    SvarSlett

takk for dine ord!