...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 20. februar 2011

...et sjal...





et sjal ble til på en lørdagsformiddag
mellom tur til stoff og stil
og middagsbesøk...

grønt dynetrekk fra fretex
hvite gardiner med grønnesirkler fra loppis
og pomponger fra panduro

friskt og vårlig i disse deilige solfylte dager

ha en fortreffelig søndag der ute
du kreative sjel...

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint. Fikk lyst til å sy meg sjal jeg også nå :0) Ha en fin søndag! Hilsen Christina

    SvarSlett
  2. Fint! :)
    Sjøl klarer jeg ikke meg ute sjal..har alltid sjal på eller med meg :)

    SvarSlett

takk for dine ord!