...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 11. januar 2011

...pung til skrivebøker...





og andre saker
med herlige farger og fineste stoffene 
to fra gjenbruk
to fra stoff og stil
glidelås fra gjenbruk

akkurat passe
akkurat passe stor
til en skrive bok eller to
som den fineste gustav klimt


3 kommentarer:

  1. Herlig blogg - fikk se linken hos KreativImpulsiv nå!
    Legger meg til som følger :-)

    Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

    Lindis, Min Lille Hule

    SvarSlett
  2. Så fiiiin den blei!!!
    Digge effekten på bildene dine altså!

    Tenkte eg sku sei at eg linka te deg i dag og eg, søteste du, men du har kanskje allerede fatta mistanke ;o)

    Så kjekt at det kunne resultera i ein ny følger!

    Klem
    og tusner på takk igjen!!!

    SvarSlett
  3. Fleire her som nett har oppdaga deg!!Eg la deg til hos meg i går - og har kommentert englane dine også....

    Fin blogg!

    Marian

    SvarSlett

takk for dine ord!