...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 4. desember 2010

...fra leke til dekorasjon...


her som leke...



her som sprayet dekorasjon...


her som adventsstake med kongler til fra skogen og lys fra ikea på et fat...

enkelt, artig og litt på kanten. 
og de tre siste har slått følge med julekrybben...

ha en herlig helg alle kreative medsøstre!

3 kommentarer:

  1. For en herlig blogg du har. Kjempe inspirerende. De dyrene var en flott ide. Fikk lyst til å gjøre lignende selv, men har desverre ikke slike dyr for hånden.
    Jeg har lagt meg til som følger, for her må jeg komme tilbake, det er helt sikket :)
    Ha en vidundelig helg :)

    SvarSlett
  2. Stiligt!!!!
    Kanskje eg sku rota i lekene te Trym så eg har rydda vekk???
    Eg tok nemlig vare på ein del sånne dyr :o)

    Håpe du har ei finfin helg!

    SvarSlett
  3. Dette var jo absolutt en fin idé, fantastisk kreativt og stilsikker er du.

    Ønsker deg en riktig fin søndag. Klem

    SvarSlett

takk for dine ord!