...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 15. februar 2013

...nålepute tips...




noen ganger glimter avisene til
med gode tips.
sist lørdag var det 
en liten repotasje om redesign i btmagasinet
- gjenbruk av hermetikk bokser!

så en liten hermetikkboks ble omgjort til en nålepute
med litt restestoff og restepapir,
en neve fyll og en god dæsj med lim.
enkelt
kjapt
billig
- redesign love - 

2 kommentarer:

  1. Stilig! Enkelt og greit å få til og resultatet ble jo helt topp!!
    Fin ny uke til deg!
    klem Siri

    SvarSlett
  2. Denne ble så fin! Jeg har laga min egen variant og linker såklart til deg!! :) Klem,Randi.

    SvarSlett

takk for dine ord!