...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 11. januar 2013

...frokosttallerken samling...


Med et lekent sinn har laget en 
side dish samling som inneholder en herlig miks av ulike tallerkener i farger og mønstre.
Hun er en stor inspirasjonskilde! og inspirert av henne, 
har jeg laget min egen lille samling.
Og det viser seg at jeg har en liten miks jeg og;
1. Solveig - Figgjo Flint
2. Tor Viking - Figgjo Flint
3. St. Hans - Stavanger Flint
4. Safran - Figgjo Flint
5. Daisy - Figgjo Flint
6. ??? - Figgjo Flint
7. Astrid - Figgjo Flint
8. Korulen - Egersund Porselen
9. Reprise på Solveig

Alle er loppefunn - 
enten av meg eller andre som har gitt dem til meg!
Og jeg sender spørsmålet hennes videre;
hvilken samling har du liggende?

Ha en herlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Fant deg gjennom nibs utfordring. For en søt blogg du har! Følger deg videre jeg :)

    SvarSlett

takk for dine ord!